۶۸ زندانی واجدشرایط زندان خوی شبانه به مرخصی اعزام شدند

ساعتی بعد از وقوع زلزله با دستور رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی ۶۸ زندانی واجدشرایط زندان خوی بلافاصله به مرخصی ۵ روزه اعزام شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی، ساعتی پس از وقوع زلزله با پیگیری مدیرکل زندانها و دستور ریاست کل دادگستری استان آذربایجان غربی زندانیان واجد شرایط مرخصی شبانه برای امداد به خانواده و رفع نگرانی به مرخصی ویژه آسیب دیدگان این واقعه طبیعی اعزام شدند.

دقایقی بعد از حضور مراد فتحی مدیرکل زندانها در داخل بندها و رسیدگی به درخواست زندانیان طی تماس تلفنی با دکتر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی ۶۸ زندانی محکوم واجد شرایط بعد از شناسایی توسط مسئولین و کارشناسان زندان خوی به مرخصی ۵ روزه اعزام شدند.

دکتر محمدی ریاست سازمان زندانهای کشور طی تماس های شبانه و سحرگاهی ۸ و ۹ بهمن ماه از اقدامات حمایتی و آمادگی برای مدیریت بحران در زندان خوی و ایجاد آرامش در میان زندانیان و خانواده آنها تقدیر نمود.

اقدامات صدور ارفاقات قانونی و مرخصی های ویژه مددجویان خانواده های آسیب دیدگان از زلزله خوی توسط مسئولین قضایی و زندان همچنان به صورت ویژه ادامه دارد .

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha