سرکشی به زندانیان آزادشده در کاهش بازگشت مجدد آنان به زندان موثر است

حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان‌های زنجان با همراهی مسئول مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج و مددکاراین مرکز در منزل یک زندانی آزاد شده حضور یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان زنجان ،با هدف بررسی وضعیت زندانیان آزاد شده زندان های استان، این هفته مدیر کل زندان های زنجان در منزل یک زندانی زندان مرکزی حاضر و در جریان مسائل و مشکلات او و فرزندانش قرار گرفت.

در حاشیه این بازدید مدیر کل زندان های زنجان بر ضرورت سرکشی مداوم به زندانیان آزاد شده تاکید و بیان نمود: زندانیان آزاد شده صرفاً با اعطای تسهیلات خوداشتغالی نباید به حال خود رها شوند چرا که اکثر این افراد از اقشار آسیب پذیر جامعه بوده و امکان لغزش و خطا و بازگشت مجدد آن به زندان وجود دارد .

بنیادی در ادامه اظهار نمود: ارتباط مداوم و مستمر مددکاران مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد ازخروج با زندانیان آزاد شده می بایست حفظ شود و با بهره گیری از ظرفیت های خیرین ونیکوکاران این خانواده ها حمایت شوند.

در این دیدار چگونگی اشتغال زندانی، وضعیت پرداخت اقساط تسهیلات اعطایی از محل تبصره ۱۶و وضعیت تحصیلی فرزندان این زندانی به صورت چهره به چهره از سوی مدیرکل زندان ها مورد بررسی قرار گرفت.

در پایان این بازدید بسته های غذایی حاوی کالاهای اساسی ،نوشت افزار و کمک های نقدی از سوی مدیر کل زندان ها به این زندانی اعطا گردید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha