بازدید سرزده مدیر کل زندان های همدان از اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی

مدیر کل زندان های استان به صورت سرزده در اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی همدان حضور یافت و از بخش های مختلف این مرکز بازدید کرد.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان، ذوالفعلی نژاد مدیر کل زندان های استان همدان با حضور در بند داخله اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی همدان ، به صورت چهره به چهره با زندانیان دیدار و گفتگو کرد و در خصوص رفع مشکلات معیشتی و پیگیری مسائل قضایی و پرونده مددجویان دستور و رهنمودهای لازم را ارائه کرد.

 مدیر کل زندان های استان از بخش های مختلف شامل: بند داخله، قسمتهای مختلف سایت اداری، سالن جدید جلسات ،  نانوایی، سالن تولیدات صنایع دستی، سالن ورزشی، خیاطی، درمانگاه و پروژه های در دست ساخت این مرکز بازدید و از نزدیک در جریان چگونگی عملکرد واحد های مختلف قرار گرفت.

دراین بازدید اسدالله سلطانی سرپرست اردوگاه گزارشی از عملکرد و چگونگی پیشرفت برنامه ها و اهداف تعیین شده و اماکن در دست ساخت این مرکز ارائه  کرد.

ذوالفعلی نژاد ضمن ابراز خرسندی از اقدامات و فعالیتهای صورت گرفته در حوزه های مختلف از تلاش ها وزحمات سرپرست و همکاران مجموعه اردوگاه تقدیر  کرد.

مدیرکل زندان های استان در پایان این بازدید در جمع کارکنان خاطر نشان کرد: با وجود مسائل و مشکلات موجود باید با همت والا و اهتمام و از خود گذشتگی و ایثار در مسیر خدمت رسانی و رسیدگی به مشکلات مددجویان و خانواده های آنان نهایت تلاش را داشته باشیم و از همکاران خواست تا با هوشیاری ، همدلی و انسجام و همچنین رعایت کلیه شئونات و ضوابط و در چارچوب قوانین و مقررات وظائف محوله را به نحو احسن به انجام برسانیم.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha