دادستان مرکز گلستان از زندان مرکزی گرگان بازدید کرد

در بازدید چهره به چهره دادستان مرکز استان با مددجویان زندان مرکزی گرگان، 2 مددجوی واجد شرایط با استفاده از ارفاقات قانونی آزاد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان گلستان، در دیدار چهره به چهره محمود اسپانلو دادستان مرکز و غلامرضا سرلک مدیرکل زندان‌های استان با زندانیان زندان گرگان، با مرخصی پایان حبس 2 نفر از مددجویان واجد شرایط به دلیل حسن اخلاق و رفتار در زندان با استفاده از ارفاقات قانونی موافقت و از زندان آزاد شدند.

همچنین به 6 نفر از زندانیان با توجه به شرایط قضائی و خانوادگی آنان مرخصی اعطا شد و با رأی باز شدن دونفر دیگر از سوی مسئولان قضائی موافقت شد.

دادستان مرکز استان در ادامه این بازدید با حضور در کارگاههای اشتغال زندان گرگان ، گفت: بحمداله با همت مسئولان زندانهای استان و همچنین ایجاد بستر مساعد و حمایت های همه جانبه مسئولان قضائی استان، اشتغال زندانیان استان از نظر کیفی و کمی بیش از پیش رو به افزایش است.

دادستان مرکز گلستان از زندان مرکزی گرگان بازدید کرددادستان مرکز گلستان از زندان مرکزی گرگان بازدید کرد

محمود اسپانلو با اشاره به مشوقات قانونی برای زندانیان افزود: با همکاری زندانها و دستگاه قضائی استان برای زندانیانی که در فعالیت های حرفه آموزی ، اشتغال ، امور فرهنگی و... مشارکت و تلاش مستمر دارند مشوقات و ارفاقات قانونی ویژه در نظر گرفته شده است تا زندانیان بیشتری را توانمند سازیم.

وی همچنین ضمن گفت و گو با کارآفرینان گفت: کارآفرینانی که اشتغال مورد نظرخود را در زندان برپا کنند و با بکارگیری زندانیان و خانواده آنان به عنوان نیروی کار، از حمایت های دادستانی جهت گسترش اشتغال در این امر خداپسندانه برخوردار می شوند.

دادستان مرکز گلستان از زندان مرکزی گرگان بازدید کرد

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha