تولدی متفاوت با آزادکردن یک زندانی شاهرودی

خیر شاهرودی راه و مسیری را انتخاب کرد که آزادی به دنبال داشت، او هزینه تولد خود را برای رهایی مددجویی زندان شاهرود که گرفتار شده و در پشت میله ها قرار گرفته بود هزینه کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان سمنان، با چرخش عقربه های ساعت و نزدیک تر شدن به ساعات تولد یک خیر شاهرودی گام های برای رسیدن به آزادی یک زندانی بلند تر می شود و این اقدام نیکو رقم می خورد.

شاید این اتفاق کمتر باری رخ دهد اما در یک لحظه این تصمیم بزرگ گرفته شد تصمیم بر آزادی بجای یک تولد، آزادی که باعث خوشحال شدن کانون گرم یک خانواده شاهرودی شد.

زمان به سرعت می گذرد اما در این اتفاق بزرگ سرعت زمان به شدت کند می شود سنگینی کند بودن زمان کاملا احساس می شود مرد جوانی با لبخند و انرژی مثبت وارد اتقاق رئیس زندان می شود تا با تصمیم قلبی خود به یک زندانی امید دوباره بدهد.

این مرد تصمیم گرفته است با دادن هزینه های که قرار بود صرف تولد خودش شود زندانی که دوچار مشکل مالی بود را آزاد کند او بعد از صحبت با رئیس زندان و ارائه درخواستش شادمان است که توانسته این اتفاق بزرگ را رقم بزند.

صحنه دیدار برای زندانی و خانواده در جلوی این مرد بزرگ فراهم می شود شادی و خوشحالی برای همه فراهم شده و تپش های قلب بالا رفته است، با این مرد جوان که هم صحبت می شویم می گوید این بهترین تولد وی در سال های عمرش بوده است.

آری همه ما می توانیم کمک حال کسانی که گرفتار بند و زندان با جرائم غیر عمد هستند باشیم افرادی که بخاطر یک لحظه غفلت درگیر این اتفاق نا خوشایند شده اند و حال نیاز به کمک همه ما دارند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha