رسیدگی به وضعیت زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها مورد تاکید مسئولین ارشد قضایی است

مدیرکل زندانهای استان مرکزی در حاشیه بازدید از زندان ساوه که به همراه ابوالحسن شریفی رئیس دادگستری ، محمودرضا سازنده دادستان عمومی و انقلاب و تعدادی از قضات دادگستری شهرستان ساوه صورت پذیرفت در سخنانی ضرورت رسیدگی به وضعیت زندانیان را به عنوان اصلی مهم ومورد تاکید مسئولین ارشد قضایی عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان مرکزی، علی اسلام خواه در این بازدید تأکید کرد: سرکشی از زندان ها وآگاهی از وضعیت زندانیان تکلیفی است که مورد توجه مسئولین ارشد قضایی بوده وبر همین اساس تداوم این موضوع در دستور کار مجموعه قضایی استان مرکزی قرار گرفته است.

عضو شورای قضایی استان مرکزی با بیان ضرورت رسیدگی به وضعیت قضایی زندانیان یادآور شد: براساس سند تحول قضایی که از سوی ریاست قوه قضائیه اعلام گردیده کاهش جمعیت کیفری زندانها از جمله برنامه های دستگاه قضایی بوده و همواره مورد تأکید می باشد.

رسیدگی به وضعیت زندانیان به عنوان اصلی مهم و مورد تاکید مسئولین ارشد قضایی است

مدیرکل زندان های استان مرکزی ضمن تشریح اقدامات حوزه تحت نظارت خود ، تعامل و همکاری مقامات قضایی استان در تحقق اهداف نظام زندانبانی را بسیار موثر دانست و از حضور مسئولین قضایی شهرستان ساوه در زندان و رسیدگی به درخواست های زندانیان تشکر کرد.

گفتنی است در این بازدید با 230 نفر از زندانیان دیدار چهره به چهره صورت گرفته و مشکلات و درخواستهای آنان استماع و رسیدگی شده است.

رسیدگی به وضعیت زندانیان به عنوان اصلی مهم و مورد تاکید مسئولین ارشد قضایی است

انتهای خبر /

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha