مددجویان ارومیه اهانت به قرآن مجید را محکوم کردند

مددجویان زندان ارومیه با شرکت در محفل انس باقرآن در حسینیه امام علی (ع) عمل نفرت پراکنانه در اهانت به قرآن کریم در کشورهای اروپایی را محکوم کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی، طی مراسم محفل انس باقران کریم در حسینیه حضرت علی ابن ابیطالب (ع) در مجتمع فرهنگی و تربیتی زندان ارومیه مددجویان عمل مذموم و نفرت انگیز سکوت کشورهای اروپایی در قبال اهانت به قرآن را با قاطعیت محکوم کردند.

این مراسم با برگزاری محفل انس با قرآن با حضور گروه های و فعالین قرآنی در مجتمع فرهنگی و تربیتی شهید لاجوردی زندان ارومیه برگزار شد، حاضرین ضمن اجرای جمع خوانی آیات برگزیده الهی ، تلاوت، تواشیح، مسابقه مفاهیم قرآنی و سخنرانی در خصوص سبک زندگی دینی با لبیک گفتن به بیانیه تنظیمی انزجار خود را از سکوت جامعه جهانی و اروپائیان به عمل شنیع اهانت به قرآن در چند کشور اروپایی را با قاطعیت مجکوم کردند.

در ای بیانیه که با قرائت معاون سلامت اصلاح و تربیت زندان ارومیه ادامه یافت به نکات مهم این عمل باورستیزانه جهان غرب در برابر اسلام هراسی اشاره شده بود و در سطوری از آن قید شده بود ؛بار دیگر در سایه شوم حمایت دولت‌های غربی و لایه‌های قدرت های صهیونیستی و در ادامه ستیز سازمان‌یافته و هدفمند با ادیان الهی به ساحت مقدس آخرین کتاب آسمانی قریب به دو میلیارد مسلمان جهان اهانت شد. این حرکت نفرت‌انگیز که به بهانه آزادی بیان از سوی قدرت‌های استکباری صورت گرفته؛ موجب خشم و انزجار مسلمانان سراسر جهان و امت مومن و خداجوی کشورمان شد.

فریاد های الله اکبر و اعلام برائت از دشمنان دین اسلام مددجویان محفل انس باقرآن کریم زندانیان ارومیه طنین انداز مراسم تکریم از ارزش های قرآنی بود .

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

زندانیان ارومیه اهانت به قرآن مجید را با قاطعیت محکوم کردند زندانیان ارومیه اهانت به قرآن مجید را با قاطعیت محکوم کردند زندانیان ارومیه اهانت به قرآن مجید را با قاطعیت محکوم کردند زندانیان ارومیه اهانت به قرآن مجید را با قاطعیت محکوم کردند زندانیان ارومیه اهانت به قرآن مجید را با قاطعیت محکوم کردند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha