همایش مددکاران اجتماعی زندان‌های استان آذربایجان‌غربی ۱۲ بهمن‌ماه برگزار می‌شود

همایش سراسری مددکاران اجتماعی زندانها، انجمن های حمایت و ستاد دیه آذربایجان غربی به صورت مشترک ۱۲ بهمن ماه در ارومیه برگزار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی ، همایش سراسری مددکاران اجتماعی زندان ها، انجمن های حمایت و ستاد دیه آذربایجان غربی به صورت مشترک ۱۲ بهمن ماه در ارومیه برگزار می شود.

برگزاری کارگاه های آموزشی، مرور دستورالعمل ها ، آسیب شناسی و موانع مددکاری اجتماعی در زندانها با حضور مدیرکل و مسئولین زندانها و مدیران عامل انجمن ها در سالن جلسات کانون اصلاح و تربیت استان آذربایجان غربی از برنامه های این همایش می باشد.

همچنین تقدیر از مددکاران اجتماعی در سطح ملی و استانی . تعریف شاخصه های مددکار اجتماعی خوب در زندان ها از برنامه های سخنرانان این همایش می باشد.

اداره کل زندان ها با همکاری مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندانیان و انجمن حمایت زندانیان مرکز استان میزبان برگزاری این همایش استانی یک روزه مددکاران اجتماعی می باشد.

همایش استانی مددکاران اجتماعی زندان ها و انجمن های حمایت زندانیان آذربایجان غربی از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ روز چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه در سالن جلسات کانون اصلاح و تربیت ارومیه برگزار می شود .

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha