رسیدگی به خانواده زندانیان در استان خراسان رضوی به یک نهضت اجتماعی فراگیر تبدیل شده است

دومین نشست هم اندیشی انجمن های حمایت از زندانیان خراسان رضوی با حضور مدیرکل و روسای زندان های استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان رضوی ؛در دومین نشست هم اندیشی مدیران عامل انجمن های حمایت زندانیان، جانفدا مدیرکل ضمن قدردانی از اقدامات موثر انجمن های حمایت زندانیان در رسیدگی به مشکلات خانواده زندانیان گفت:در این حوزه باید با نگاه مسأله محور از کلیه ظرفیت های اجتماعی بهره برداری هدفمند صورت پذیرد.

وی ضمن تاکید بر لزوم تلاش مضاعف و برنامه ریزی کاربردی در تحقق اثر بخش اولویت هفتم ابلاغی سازمان زندان ها که همان رسیدگی و توجه به وضعیت خانواده زندانیان است، تعامل و همکاری مدیران زندانها با مدیران عامل انجمن های حمایت زندانیان را در مسیر توسعه خدمات حمایتی به خانواده زندانیان نیازمند ، ضروری دانست.

مدیر کل زندانهای خراسان رضوی ضمن اشاره به ظرفیت های اجتماعی و تکالیف ارکان جامعه در قبال خانواده زندانیان گفت:در حال حاضر با تلاش همه جانبه و التزام اعتقادی مجموعه زندانبانی خراسان رضوی، موضوع حمایت از خانواده زندانیان در این استان به یک نهضت فراگیر اجتماعی تبدیل شده است که علاوه بر مداخله مستمر مجموعه زندان‌ها سایر ظرفیت‌های فعال اجتماعی نیز در این امر مشارکت دارند.
جانفدا در ادامه ضمن تاکید بر لزوم افزایش منابع مالی و تثبیت درآمدهای پایدار توسط انجمن های حمایت از زندانیان، خواستار برنامه ریزی کوتاه مدت،میان مدت و دراز مدت در زمینه حمایت های مالی و معیشتی ، اشتغال و حرفه آموزی، رفع نیازهای درمانی خانواده زندانیان و هدایت تحصیلی فرزندان زندانیان از طریق توسعه خدمات و جذب و تحت پوشش قرار دادن حداکثری خانواده زندانیان بی بضاعت شد.

رسیدگی به خانواده زندانیان در استان خراسان رضوی به یک نهضت اجتماعی فراگیر تبدیل شده است

شایان ذکر است در این نشست که روسای زندانهای استان نیز به صورت ویدئو کنفرانس حضور داشتند، چالش‌های مشخص هر شهرستان مطرح و به صورت تخصصی در جهت رفع مشکلات اتخاذ تدبیر گردید.
در ادامه مدیران عامل انجمن های حمایت استان در جلسه تخصصی به بیان مشکلات پیشرو و همچنین انتقال تجربیات موفق و موثر در جهت توسعه خدمات حمایتی به خانواده‌های زندانیان پرداختند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha