تسریع در انجام امور محوله و دقت در انجام وظایف در اولویت اقدامات باشد

ذوالفعلی نژاد مدیرکل زندان های همدان در زندان تویسرکان حضور یافت و در جمع کارکنان این مجموعه تسریع در انجام امور محوله و دقت در انجام وظایف را مورد تاکید قرارداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان ،ذوالفعلی نژاد مدیرکل زندان های همدان به همراه شکری رئیس اداره فنی و عمرانی در زندان تویسرکان حضور یافت و از قسمت های مختلف این مجموعه بازدید کرد.

مدیرکل زندان های استان از زمین جانمایی شده بصورت میدانی برای ساخت بازداشتگاه تویسرکان بازدید بعمل آورد و دستور لازم برای استانداردسازی اقدامات پیش رو جهت اقدامات عمرانی را صادر کرد.

در ادامه ذوالفعلی نژاد با سرکشی از اماکن داخلی وخارجی ضمن درجریان قرارگرفتن برنامه های عمرانی وبازسازی ها در قسمت اداری، پرهیز از کارهای غیرضروری و تشخیص اولویت ها را در برنامه ریزی بازسازی عمرانی خواستار شد و تسریع در انجام امور محوله و دقت در انجام وظایف را مورد تاکید قرارداد.

مدیرکل زندان های همدان با حضور در داخل بندها به دیدار چهره به چهره با زندانیان پرداخت وضمن استماع شرایط وضعیت نگهداری و برنامه های زندان برابر اظهارات زندانیان دستور پیگیری سریع واقدامات برای تعمیرات اساسی بند قرنطینه دو و بازسازی وبهینه شدن فضای موجود راصادر کرد.

تعامل بیشتر با مراجع قضایی و میسر کردن شرایط گفتگوی زندانیان با قاضی ناظر زندان و طرح مشکلات قضایی ازدیگر مواردی بود که مدیرکل زندان های همدان در بازدید از زندان تویسرکان مورد تاکید قرارداد.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی»رادرکانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha