برگزاری مسابقات بومی و محلی در زندان نائین

به مناسبت اعیاد بزرگ قربان و غدیر و دهه امامت و ولایت مسابقات بومی و محلی در رشته‌های مختلف ورزشی دارت، طناب زنی، طناب کشی ، هدف زنی با توپ و آمادگی جسمانی ، با هدف سالم سازی جسمی و روانی و بازسازی اجتماعی زندانیان زندان شهرستان نائین برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان؛ رمضانی رئیس زندان نایین با اعلام این خبر گفت: به مناسبت اعیاد بزرگ قربان و غدیر و دهه امامت و ولایت، با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان نایین و در راستای کاهش رفتارهای پرخطر و اجرای دستورالعمل های سازمانی و همچنین سالم سازی جسمی و روانی و بازسازی اجتماعی زندانیان، مسابقات بومی و محلی در رشته های آمادگی جسمانی ، طناب کشی ، طناب زنی ، دارت و هدف زنی با توپ در زندان نائین برگزار گردید.

رمضانی افزود: برگزاری اینگونه مسابقات روحیه ورزشی و جوانمردی را در بین زندانیان تقویت کرده و آنها را برای شروع زندگی سالم و دوری از بزهکاری آماده می سازد.وی خاطرنشان کرد: اجرای فعالیتهای بدنی به صورت منظم و مستمر، موجب تغییر شخصیت و سلامت روانی افراد شده و الگوهای رفتاری سالم را جایگزین جمع های تهدید زا می کند.

 وی ضمن تشکر و قدردانی از  همکاران جهت برگزاری مسابقات ورزشی، بیان داشت: تمامی زندانیان علاقمند به ورزش در مسابقات ورزشی بومی و محلی از جمله طناب کشی، دارات ، طناب زنی و ... با یکدیگر به رقابت پرداختنداین مسابقات با حضور محبی فر مربی اداره ورزش و جوانان شهرستان و شرکت ۵۰ نفر از زندانیان برگزار شد و به نفرات اول تا سوم هر رشته هدایایی اهدا گردید.انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha