اهدای لوح سپاس رئیس سازمان زندان‌ها به مقامات ارشد قضایی اردبیل

در نشست شورای قضایی استان اردبیل، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور، لوح‌های سپاس صادره از سوی رئیس سازمان زندان‌ها را به مقامات ارشد قضایی این استان اهدا کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان اردبیل، در حاشیه برگزاری جلسه شورای قضایی استان، فرصتی شد تا لوح‌های صادره از سوی رییس سازمان زنداها، توسط میهمان ویژه این نشست، به مقامات ارشد قضایی استان اهدا شود.

حجه‌الاسلام پورخاقان، رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور، به عنوان میهمان ویژه در نشست شورای قضایی استان، با اشاره به اقدامات شاخص و کسب موفقیت‌های کشوری در بحث توسعه اشتغال پایدار مددجویان و کاهش جمعیت کیفری در زندان‌های اردبیل، آن را برگ زرینی بر افتخارات قضایی استان قلمداد کرد و گفت: تداوم این موفقیت‌ها در خصوص ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها نشان از تعامل و هماهنگی دستگاه قضا و مجموعه زندان‌های استان داشته و امیدواریم این موفقیت‌ها بیش از پیش استمرار داشته باشد.

اهدای لوح سپاس رئیس سازمان زندان‌ها به مقامات ارشد قضایی اردبیل

حجه الاسلام کثیرلو، رییس‌کل دادگستری استان نیز در این نشست با اشاره به کسب رتبه برتر کشوری در شاخص های ۱۹گانه قضایی مربوط به ساماندهی امور زندانیان بصورت چندین ماه متوالی توسط استان اردبیل تصریح کرد: افزایش ۴۲درصدی استفاده از مجازات جایگزین حبس و مراقبت‌های الکترونیکی، برگزاری ۹۶درصد جلسات دادرسی‌ها بصورت الکترونیکی، افزایش میزان بازدید قضات از زندان‌های استان در راستای سیاست‌های کاهش جمعیت کیفری، رسیدگی به وضعیت محکومین مالی، بهره‌مندی زندانیان واجدشرایط از ارفاقات قانونی و استفاده حداکثری از ظرفیت تاسیسات حقوقی، مصالحه بیش از ۴۱درصد از پرونده‌های ارجاعی به شورای حل اختلاف و اخذ ۹مورد رضایت قطعی از اولیای‌دم در پرونده‌های مربوط به قصاص نفس در طول سال جاری بخشی از مهم‌ترین اقداماتی است که با همکاری نهادهای قضایی و مجموعه زندان‌های استان تحقق یافته است.

اهدای لوح سپاس رئیس سازمان زندان‌ها به مقامات ارشد قضایی اردبیل

در پایان این نشست، لوح‌های صادره به امضای رییس سازمان زندان‌های کشور در خصوص قدردانی از کسب رتبه‌های عالی کشوری و بهبود وضعیت زندان‌ها، تقدیم رییس‌کل دادگستری و دادستان مرکز استان شد.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha