مراسم لیله‌الرغائب در کانون اصلاح و تربیت تهران برگزار شد

مدیر کانون اصلاح و تربیت تهران در مراسم آغاز ایام ماه رجب گفت: لیله الرغائب از جمله شب‌هایی است که از نظر شیعه بسیار ارزشمند و پرفضیلت است. در این شب فرشتگان بر زمین نزول‌ می‌کنند تا رحمت الهی را به جامعه بشری عرضه‌ نمایند. 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، همزمان ایام آغاز ماه مبارک و لیله الرقائب، دعای پر فیض زیارت عاشورا در واحد قرنطینه و جوانان کانون اصلاح و تربیت تهران با حضور مدیر، مسئولان و مددجویان برگزار شد.
در این مراسم مدیر کانون اصلاح و تربیت تهران پس از اتمام دعای زیارت عاشورا به سخنرانی در رابطه با فضیلت این ایام، شب آرزوها و دعاهای خاص آن پرداخته، گفت: در دین مبین اسلام، میان شب‌ها و روزهای سال، ایام و اوقاتی وجود دارند که نسبت به آن‌ها توجّه و تأکید خاصی شده است و حتی برای آن‌ها اعمالی نیز آمده است.

علی هاشمی ادامه داد: ارزشمندی بعضی از ایام و لیالی مورد اتفاق همه مسلمانان است، مانند عید مبعث ولی بعضی از این زمان‌ها به عقیده دارای ارزش بیشتری هستند. لیله الرغائب از جمله شب‌هایی است که از نظر شیعه بسیار ارزشمند و پرفضیلت بوده، در آموزه‌های اسلامی آمده‌ که در این شب فرشتگان بر زمین نزول‌ می‌کنند تا رحمت الهی را به جامعه بشری عرضه‌ نمایند.

بنا به این خبر، در پایان این مراسم، از مددجویان حاضر با صرف شیرینی و میوه پذیرایی به عمل آمد.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha