مدیرکل زندان‌های فارس از زندان فسا بازدید کرد

مدیر کل زندان‌های فارس در بازدید سرزده از زندان فسا، روند اجرای برنامه های تحولی و تعالی محور نظام زندانبانی در این موسسه کیفری را به صورت میدانی مورد بررسی قرار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان فارس،در این بازدید که با حضور انصاری معاون سلامت اصلاح و تربیت زندان های فارس و مهندس خرمایی رییس فنی مهندسی اداره کل از تمامی بخش های زندان اعم از اندرزگاه ها، پروژه ها، واحد پذیرش، آشپزخانه، نمازخانه،واحد بهداشت و درمان و... بازدید کردند پیرامون شتاب به روند اتمام پروژه های عمرانی دستورات لازم را ابلاغ کرد.
مدیر کل زندان های فارس ضمن بازدید از اندرزگاه قرآن و عترت این زندان طی سخنانی در جمع زندانیان گفت: افتخار می کنیم که در طول این 45 سال که از انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی همواره خادم ملت بوده ایم و در طول دوران انقلاب دشمن با توطئه های خود در همه ابعاد هزینه های زیادی را در جهت تضعیف این انقلاب بر ما تحمیل کرده است که این انقلاب از بین برود، ولی این ملت و مسئولین همچنان بر عزم راسخ خود استوار ایستاده اند و البته اراده خداوند متعال بر این است که این انقلاب تقویت شود.
وی در ادامه تأکید کرد: حاکمیت الهی بر این مملکت جاری هست و آرمانهایی که برایش ترسیم شده است همچنان ملموس می باشد.
ابراهیمی در ادامه گفت: در این دوران ها ملت ها با افق بیداری خود در برابر مستکبران مقاومت میکنند و به امید نصرت و موفقیت این انقلاب به رهبری رهبر معظم انقلاب که تداوم آن با ظهور امام زمان(عج) محقق گردد.
مدیر کل زندان های فارس در پایان خطاب به زندانیان متذکر شد: فرصت فراهم می باشد و تلاش کنید و از این فرصت ها در جهت تقویت خود استفاده کنید.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha