پایگاه بسیج شهید لاجوردی در زندان شهرستان شهرضا افتتاح شد

با حضور مسئولین زندان های استان و فرماندهان بسیج سپاه شهرضا و جمعی از پرسنل زندان پایگاه بسیج شهید لاجوردی در زندان شهرستان شهرضا افتتاح شد .

   به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان : پایگاه بسیج شهید لاجوردی با حضور مهتری معاون سلامت ،اصلاح وتربیت زندانهای استان  ،سرهنگ اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ،سرگرد نصرتی فرمانده حوزه شهید تندگویان شهرضا  افتتاح شد.

در این مراسم سرهنگ اکبری فرمانده ناحیه بسیج سپاه شهرضا،بسیج را از دستاوردهای انقلاب شکوهمند دانست و  یاد و خاطره امام راحل (ره) را بعنوان بنیانگذار این تشکل یاد آور شد و گفت : امروزه بسیج سرمنشاء خدمات گسترده ای در جامعه است که طیف گسترده ای ازملت غیور ایران را در صحنه های مختلف خدمت رسانی شامل میشود.

 وی نیز ابهت سپاه پاسداران را در منطقه بی بدیل دانست و اقتدار آنرا رعشه ای در جان استکبار جهانی بیان کرد.

    در ادامه مهتری معاون سلامت و اصلاح و تربیت زندان های استان   نیز بر اهمیت موضوع تاکید کرد وبا اشاره به نقش شهید محمد ابراهیم همت از شهدا بعنوان اسوه والگوی بی نظیر در امور محوله  یاد کرد.

 وی همچنین با بیان  شیوه اخلاقی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از همکاران در عرصه زندانبانی خواست با سعه صدر بر مشکلات فائق و اظهار امید واری کرد: به برکت وجود بسیج در این اداره  اتحادو صمیمیت مستحکم تری در بین همکاران پدیدار شود .

 در خاتمه این مراسم  پایگاه شهید لاجوردی زندان شهرضا  افتتاح و پس از قرائت حکم فرماندهی-  گیاه چین بعنوان فرمانده و  ابراهیمی پور مسئول بازرسی زندان بعنوان مسئول پایگاه معرفی شدند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha