طرح «تربیتی و قرآنی غدیر» در بازداشتگاه شیراز آغاز به کار کرد

رئیس بازداشتگاه مرکزی شیراز از راه اندازی اندرزگاه ویژه فرهنگی و «طرح تربیتی و قرآنی غدیر» ویژه زندانیان جدیدالورود در این بازداشتگاه  خبر داد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان فارس، رئیس بازداشتگاه مرکزی شیراز به آیین‌نامه جدید سازمان زندان‌ها در ارتباط با طبقه‌بندی و نگهداری زندانیان و به ویژه زندانیان جدیدالورود اشاره کرد و اظهار داشت: به همین منظور و در راستای تحقق اهداف سازمان زندان‌ها واحدی جداگانه و مجزا به نام اندرزگاه فرهنگی غدیر با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ارائه آموزش‌های مهارتی اساسی زندگی و پیاده سازی الگوهای تربیتی و رفتار با زندانیان متاثر از مبانی دینی و قرآنی در بازداشتگاه مرکزی راه اندازی شد.

کورش زارعی تصریح کرد: از دیگر مزایای این طرح؛ شناسایی افراد با استعداد در رشته های ورزشی، هنری، مهارتی و فنی است که برای مدت کوتاهی تا تامین وثیقه و یا کفالت در بازداشتگاه حضور هستند تاب توان بسته تربیت متناسب با آنها را نیز در زمان تفکیک و طبقه بندی اجرا کرد.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha