بازدید مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم، عفو و سجل قضایی سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور از بند نظامیان زندان مرکزی بجنورد  

دکتر شیرود بزرگی مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم، عفو و سجل قضایی سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور از بند نظامیان زندان مرکزی بجنورد بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان خراسان شمالی، در این بازدید که دکتر زارع رئیس سازمان قضایی، رحمانی دادستان نظامی خراسان شمالی و الهی‌منش قاضی ناظر زندان، مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم را همراهی می‌کردند از نزدیک با زندانیان گفتگو و مطالب آنان را استماع و در جریان درخواست‌های آنان قرار گرفت.

رضا استاجی رئیس زندان بجنورد در این بازدید با ارائه گزارشی، حضور مستمر مسئولین قضایی نیروهای مسلح از زندان و اهتمام در ارائه تسهیلات قضایی را نتیجه حداقل موجودی محکومین نظامی در این اندرزگاه دانست.

وی انجام فعالیت‌های فرهنگی، ارائه خدمات مشاوره‌ای، روانشناختی و مددکاری و خدمات بهداشتی و درمانی را از جمله فعالیت‌های در حال اجرا برای زندانیان نظامی اندرزگاه نظامیان زندان بجنورد ذکر کرد.

دکتر بزرگی در پایان این بازدید ضمن تشکر از زحمات مسئولین قضایی خراسان شمالی و مسئولین زندان‌، اندرزگاه نظامیان زندان بجنورد را از بعد فضای فیزیکی و انجام فرآیندهای اصلاحی و تربیتی از جمله اندرزگاه‌های خوب در کشور دانست و بر گسترش فعالیت‌های فرهنگی و بازپرورانه به منظور کمک به بازگشت سعادتمندانه زندانیان به جامعه تاکید داشت.

انتهای خبر/

اخبار"سازمان زندانها و اقدامات تامیتی و تربیتی " را در کانال پیام رسان "بله" به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha