برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از رفتارهای آسیب رسان در زندان شهرستان نائین

کارگاه آموزشی پیشگیری از رفتارهای آسیب رسان جهت آشنایی زندانیان با مهارت‌های زندگی و دانش رفتاری در زندان نائین برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان؛ رمضانی رئیس زندان نایین گفت: در راستای اجرای اولویت‌های های دهگانه سازمان زندانها دوره آموزشی پیشگیری از رفتارهای آسیب رسان جهت آشنایی زندانیان با مهارت‌های زندگی و دانش رفتاری ویژه زندانیان با حضور صادقی مشاور زندان و الماسی رابط سلامت در زندان نائین برگزار شد.

رمضانی رئیس زندان نایین ضمن تشکر از برگزاری کارگاه آموزشی عنوان کرد: اینگونه آموزش ها می تواند زمینه اصلاح رفتارهای غیر متعارف و همچنین تقویت و تربیت افراد در امید به ادامه زندگی مناسب با اخلاقیات، فرهنگ و مذهب را در سطح جامعه ایجاد تا افراد با اصلاح رفتارهای زندگی خود به شخصیت اصلی و نیل به سوی مدینه فاضله اقدام نمایند.

وی افزود: مهارت های اساسی زندگی هرچند به ظاهر بسیار ساده به نظر می رسد ولی عمده مشکل افراد عدم آشنایی با این مهارت ها مخصوصا مهارت نه گفتن است که چنانچه این مهارت در افراد نهادینه گردد، گامی بلند در بازاجتماعی و عدم تکرار جرم در دیگر افراد برداشته می شود.انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha