مادر خلخالی، قاتل فرزندش را بخشید

تلاش‌ها و پیگیری‌های هشت ماهه شعبه حل اختلاف زندان شهرستان خلخال نتیجه داد و مادر مقتول ضمن حضور در زندان این شهرستان، با رضایت بی قید و شرط از قصاص قاتل فرزندش گذشت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان اردبیل، هشت ماه پیش در یکی از روستاهای حومه شهرستان خلخال، اختلاف دو دوست قدیمی و عدم مهارت در کنترل خشم، منجر به درگیری و نهایتا قتل یکی از طرفین شد.

امجدی، مدیرکل زندان‌های استان اردبیل، با اعلام این خبر افزود: پس از سیر مراحل قانونی و تحویل محکوم به زندان خلخال، با مشاهده ندامت شدید و پشیمانی قلبی محکوم از عمل ارتکابی، دعوت از اولیای‌دم و فراهم نمودن زمینه صلح و سازش در دستورکار شورای حل اختلاف زندان خلخال قرار گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: به همت رییس زندان خلخال و مسوول فرهنگی این مجموعه پس از جلسات متعدد با مادر مقتول بعنوان تنها ولی‌دم پرونده و پیگیری‌های مستمر شعبه شورای حل اختلاف این زندان بالاخره مادر مقتول رضایت کامل و بی‌قید و شرط خود را اعلام و ثواب این امر خداپسندانه را به روح پسرش اهدا کرد.

گفتنی است از ابتدای سال جاری تاکنون این نهمین پرونده قصاص بود که به همت مسوولین زندان منجر به رضایت اولیای‌دم و رهایی محکوم از قصاص نفس شده است.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha