12 نفر از زندانیان ندامتگاه دماوند با ارفاقات قانونی آزاد شدند

به منظور بررسی وضعیت رفاهی و حقوق شهروندی مددجویان ندامتگاه دماوند، معاون دادستان کل کشور در امور زندان‌ها، از این مرکز بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، رسول جلالی دادیار دادسرای دیوان عالی و مدیرکل نظارت بر زندان‌ها و بازداشتگاه‌های دادستانی کل کشور در ادامه سلسله بازدیدها از زندان های استان تهران، با همراهی طهماسبی، رحیمی، شیخ ارانی، خدایاری و مظفری دادستان‌های دماوند، شهرری، پردیس، رودهن و فیروزکوه وارد ندامتگاه دماوند شده، وضعیت نگهداری مددجویان را مورد بررسی قرار داد.

مدیر ندامتگاه دماوند طی اعلام این خبر افزود: در این بازدید ضمن بررسی پرونده‌ها و درخواست تمام مددجویان حوزه‌های قضایی با ارفاقات قانونی حکم 12 نفر از این مددجویان صادر شد.

علی مدبر ادامه داد: این بازدید به منظور تسریع در روند بررسی پرونده‌های قضایی، وضعیت رفاهی و حقوق شهروندی زندانیان انجام گرفت، مدیرکل نظارت بر زندان‌ها و بازداشتگاه‌های دادستانی کل کشور و هیأت همراه از قسمت‌های مختلف مانند اندرزگاه، اجرای احکام، سالن اشتغال، آشپزخانه، سالن ورزش بازدید به‌عمل آوردند.

.وی تصریح کرد: به حمداله حوزه‌های قضایی شهرستان دماوند، فیروزکوه، رودهن و پردیس همکاری و تعامل خوبی با ندامتگاه دارند و با حضور هفتگی، ملاقات با مددجویان و پیگیری روند پرونده قضایی آنان اقدامات مثمر ثمر در بهره‌مند شدن مددجویان از ارفاقات قضایی صورت می گیرد

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha