جلسه هم‌اندیشی و پرسش و پاسخ کارکنان زندان ابهر با مدیرکل زندان‌های زنجان

مدیر کل زندان‌های زنجان طی سفر یکروزه به زندان شهرستان ابهر ، پای صحبت کارکنان این زندان نشست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان زنجان، در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان های زنجان ضمن تبریک ایام فرخنده و با سعادت میلاد امام محمد باقر(ع) و حلول ماه پر خیر و برکت رجب اظهار کرد: بزرگترین گناهان و اشتباهات بشری در نتیجه عدم کنترل بر رفتارها شخصی بوده که ضروری در این ایام خاص با تعمق در اعمال خود، مسیر تازه ای در زندگی شخصی و اداری پیدا کنیم.

بنیادی افزود: با تلاش های شبانه روزی همکاران زندان های استان، موفقیت‌های بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف سازمانی کسب کرده‌است ،اما در بخشی از حوزه ها ضعف هائی وجود دارد که نیازمند اقدامات مجدانه همکاران است.

مدیرکل زندان های زنجان خاطرنشان کرد :موفقیت کسب شده زندان های استان مرهون تلاش های همکاران است و در این مسیر با تمام توان در صدد جبران بخشی از زحمات این عزیزان هستیم.

کمبود نیروی انسانی در زندان ابهر ،شرایط بهره مندی همکاران از امکانات رفاهی سایر استان‌ها، توجه به آموزش پرسنل، پیگیری بیمه حوادث و مسئولیت کارکنان زندان و ضرورت توجه به ورزش کارکنان بخشی از مطالبات کارکنان زندان ابهر در این جلسه بود که دستورات لازم از سوی مدیرکل زندان های زنجان در جهت پیگیری موارد مطروحه صادر شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha