دیدار مدیرکل زندان‌های کردستان با مدیرکل سازمان صنعت معدن و تجارت استان

مدیرکل زندانهای کردستان، توسعه صنعت و ایجاد اشتغال در میان زندانیان و خانواده های آنان موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی و ثبات خانواده آنان می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان، محمدی مدیرکل زندان‌های کردستان به همراه مدیرعامل انجمن حمایت و سرپرست بنیاد تعاون زندانیان استان، امروز سه‌شنبه مورخ ۴ بهمن‌ماه، طی نشستی با خلیقی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، مدیرکل زندان‌های استان گفت: یکی از اولویت‌های اساسی سند تحول قوه قضاییه اشتغال و حرفه‌آموزی در زندان‌ها هست و در این خصوص وظیفه اداره کل زندان‌های استان تعادل و همکاری گسترده با تمامی دستگاه‌های ذی‌ربط و تأثیرگذار است.

دیدار مدیرکل زندان‌های کردستان با بختیار خلیقی مدیرکل سازمان صنعت معدن و تجارت استان

بختیار خلیقی مدیرکل سازمان صنعت معدن و تجارت استان نیز در این دیدار ضمن اشاره به رسالت مهم و اثرگذار اداره کل زندان‌های کردستان، گفت: باوجود بسترهای مناسب و دارا بودن نیروی انسانی کافی در زندان‌های استان و پیگیری‌های مجدانه مدیرکل زندان‌های استان با تجربیات علمی و عملی فراوان در استان‌های غرب کشور، ما را به‌عنوان یک دستگاه متولی امر توسعه صنعت در استان موظف کرده است تا با تمام توان در خدمت خدمات‌رسانی و ایجاد شغل برای زندانیان و خانواده‌های آنان باشیم.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha