از همه ظرفیت‌ها برای ارتقاء خدمات رفاهی و همکاران استفاده شود

اسحاق ابراهیمی در جمع اعضای تعاونی مصرف، معاونین و مسئولین حوزه های مالی و پرسنلی اداره کل زندان های استان با انتقاد از عدم پویایی و فعالیت موثر تعاونی مصرف کارکنان برای خدمت رسانی و همکاران ارجمند ؛ گفت: همکاران ما در شرایط بسیار سخت و دشوار مشغول خدمت هستند و همه باید تلاش کنیم تا آنان در محیط کار غیر از انجام صحیح وظایف خطیر محوله دغدغه دیگری نداشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان فارس، مدیرکل زندانهای فارس گفت: امروز فشار اقتصادی و تبعات آن مشهود و ملموس است و تعاونی مصرف مکلف و موظف است از تمام ظرفیت ها با هم افزایی و مشارکت جمعی برای توسعه خدمات رفاهی همکاران اقدام نماید.

وی با بیان اینکه برای رفاه همکاران و رفع دغدغه های آنان، در وهله نخست اعضای تعاونی مصرف به سبب مسئولیتی که خود پذیرفته اند مکلف به کشف فرصت های نوین و ارائه بهترین خدمات به همکاران هستند و در وهله دوم اینجانب، معاونین و روسای ادارات ستادی و خصوصا مدیران زندانها هم موظف به پیگیری مجدانه موضوع به منظور ارائه خدمات رفاهی در شأن همکاران هستیم و باید تا آستانه نوروز شاهد تحولات بسیار جدی و مشهود در این حوزه باشیم.

رئیس شورای اداری زندانهای فارس خاطر نشان کرد: اینجانب هم ضمن حمایت از همه برنامه های موثر و مفید اگر نیاز به کار یدی هم باشد در خدمت همکاران هستم، لذا همه به نحوی کار کنید که اعتماد همکاران ارجمندمان جلب و مشارکت آنها در ظرفیتهای متصور هم فراهم گردد.

اسحاق ابراهیمی با بیان اینکه همه همکاران به کالاهای اساسی، کالاهای شب عید نوروز، کالاهای ویژه ماه رمضان و... نیاز دارند گفت: یکی از کارهایی که تعاونی مصرف باید انجام دهد این است که با عبور از واسطه و دلال ها و مراجعه به تولید کننده کالا و محصولات؛ بتواند کالای با کیفیت را با قیمت بسیار و زیر قیمت متداول و حتی آف بازار، تهیه و در اختیار همکاران قرار داده و بتواند در این حوزه نیز ارائه خدمت کیفی نماید.

وی تصریح کرد: شما مسئولین حاضر در جلسه باید تلاش کنید تا از همه ظرفیت ها به منظور توسعه فعالیت‌های اقتصادی قانون محور به منظور افزایش توان خدمت رسانی به همکاران استفاده کنید و من نیز از تمام برنامه های قانونی که دارای فرایند موثر باشد با تمام توان به منظور بهبود وضعیت معیشت همکاران و توسعه خدمت رسانی در شأن به آنان حمایت خواهم کرد.

وی در خاتمه با یادآوری اینکه محیط کاری زندان فضایی آسیب دار و چالش برانگیز می باشد گفت: برای صیانت از همکاران و ارتقاء روحیه و انگیزه خدمتی آنها همه مکلفیم تا وضعیت معیشتی و رفاهی آنان را در بخش‌های مختلف به صورت برنامه محور و هدف گذاری شده در همه زمینه ها ارتقا بخشیم.

گفتنی است در ادامه جلسه مدیر عامل تعاونی مصرف و سایر مسئولین به ارائه نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و مدیر کل زندانهای استان نیز به منظور ارتقاء روند ارائه خدمات رفاهی به کارکنان راهکارهای لازم را ارائه کرد.
انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha