مدیرکل دیوان محاسبات فارس از زندان عادل‌آباد و بازداشتگاه مرکزی شیراز بازدید کرد

دیانت مدیرکل دیوان محاسبات استان فارس به همراه جمعی از مسئولان ستادی این دستگاه، به دعوت مدیر کل زندانهای استان از زندان های عادل آباد شیراز و بازداشتگاه مرکز این شهر بازدید و از نزدیک در جریان اقدامات و برنامه‌های آموزشی، تامینی و تربیتی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان فارس، در این برنامه دو ساعته، مدیرکل دیوان محاسبات استان فارس و هیأت همراه با همراهی اسحاق ابراهیمی مدیر کل زندان های استان از چند اندرزگاه، پروژه عمرانی، کارگاه های آموزشی و فنی حرفه ای و سایت های اشتغال زندانیان در زندان عادل آباد شیراز و بازداشتگاه مرکزی، انبار اداره کل، اشپزخانه مرکزی شیراز بازدید کردند.

وی در پایان این بازدید با تاکید بر اینکه اقدامات بسیار شاخص و موثری در حوزه توانمندسازی زندانیان به منظور بازگشت سعادتمندانه آنان به جامعه و کاهش بسترهای تکرار جرم، از طریق آموزش های مؤثر و مناسب سازی محیط زندان با تلاش شایسته مدیرکل زندانهای استان و همکارانشان انجام پذیرفته گفت: زندان از مراکز مهم در حوزه اصلاح آسیب های اجتماعی و ارتقاء سلامت رفتاری جامعه محسوب می شود و شایسته است همه دستگاه‌ها در حوزه مسئولیت های اجتماعی با اداره کل زندان ها همکاری موثر داشته باشند.

گفتنی است در آغاز این بازدید و در نشست مدیران دو دستگاه، ابراهیمی گزارشی از روند اقدامات جاری ارائه و خاطرنشان کرد: نگاه نظام زندانبانی به زندانیان به عنوان یک انسان مبتنی بر ارائه حقوق شهروندی ضمن حبس و فراهم سازی فرصت ندامت از جرم و بازگشت دادن موثر آنان به جامعه و کانون خانواده به عنوان فردی مفید می باشد.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha