مدیرکل زندان‌های استان مرکزی از زندان خمین بازدید کرد

مدیرکل زندان های استان مرکزی در ادامه سلسله بازدید های خود از زندان های استان ، روز گذشته ضمن بازدید ازبخش های مختلف  زندان خمین ، با تعداد زیادی از زندانیان ، کارکنان و سربازان وظیفه  این مرکز دیدار و گفتگوی چهره به چهره کرد . 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان مرکزی ، علی اسلام خواه در این بازدید با اشاره به اشتغال و حرفه آموزی زندانیان گفت ؛ ایجاد شغل و درآمدزایی برای توانمندسازی و کاهش آسیب های اجتماعی زندانیان و خانواده آنان به عنوان رکن اصلی فرآیند اصلاح مجرمان بوده و تحقق به این هدف مهم با استفاده از ظرفیت نهادهای حمایتی ، خیّران و همچنین مشارکت کارآفرینان مورد نأکید است .

مدیر کل زندانهای استان مرکزی در این رابطه افزود؛ در زندان خمین با توجه به ساختار فیزیکی، استقبال زندانیان و سایر عوامل موثر بر توسعه اشتغال ، امکان ایجاد فرصت های شغلی بیش از پیش و حداکثری در رشته های مختلف فراهم شده است .

وی با اشاره به لزوم جذب مشارکت فعالان عرصه صنعت و تجارت خاطرنشان کرد؛ معرفی زمینه های شغلی متناسب با توانایی و استعداد زندانیان به کارآفرینان بخش خصوصی و تلاش بیشتر مجموعه بنیاد تعاون و انجمن حمایت زندانیان در راستای راه اندازی کارگاه های تولیدی در زندان خمین مورد انتظار است .

این مقام مسئول در ادامه با حضور در اندرزگاه های زندان با تعدادی از مددجویان دیدار چهره به چهره داشته و خواسته های آنان را استماع کرد .

گفتنی است مدیر کل زندانهای استان مرکزی با سربازان وظیفه نیز گفتگو و در رابطه با رسیدگی به درخواستهای آنان رهنمودهای لازم را ارائه نمود .

بازدید مدیر کل زندانهای استان مرکزی از زندان خمین

در پایان این بازدید رضا عزیزی، سرپرست زندان خمین، گزارشی از فعالیت های حوزه تحت نظارت را تبیین نمود .

انتهای خبر /

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha