مدیرکل زندان‌های استان خراسان‌رضوی از زندان تربت جام بازدید کرد

مدیرکل زندانهای استان خراسان رضوی، در رأس هیأتی ضمن بازدید از زندان تربت جام ، اقدامات جاری مبتنی بر اولویت‌های سازمانی را ارزیابی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان‌رضوی، جان فدا مدیرکل زندانهای استان به همراه جمعی از مسئولین ستاد اداره کل از بخش های مختلف زندان تربت جام بازدید کرد.

مدیرکل زندانهای استان خراسان‌رضوی از زندان تربت جام بازدید کرد

وی در این بازدیدبا حضور در اندرزگاه ها ی مختلف زندان در نشستی صمیمی و رو در رو با زندانیان دیدار و از نزدیک مشکلات آنان را مورد ارزیابی قرار داد.

مدیرکل زندانهای استان خراسان‌رضوی از زندان تربت جام بازدید کرد

در ادامه این بازدید جانفدا ضمن حضور در منزل خانواده یکی از زندانیان نیازمند شهرستان و اهدای بسته حمایتی و بررسی مشکلات این خانواده اظهار داشت : کمک وحمایت از خانواده زندانیان بخشی از وظایف گسترده حوزه زندانبانی اسلامی است و ما دراین راه از هیچگونه کمک ومساعدتی دریغ نخواهیم کرد.

حضور مدیرکل زندانهای استان خراسان‌رضوی در دادگستری تربت جام و دیدار با نجف زاده رئیس دادگستری و وزیری دادستان شهرستان از دیگر بخش های این سفر یک روزه بود.جانفدا در این دیدار ضمن تقدیر از مسئولین قضایی تربت جام در ایجاد تعامل مثبت و سازنده با زندان شهرستان، این امر را لازمه موفقیت و پویایی هر دو مجموعه عنوان کرد.

پایان بخش این سفر حضور مدیرکل زندانهای استان خراسان‌رضوی در محل فرمانداری تربت جام و دیدار با جمشیدی فرماندار شهرستان بود. جانفدا در این دیدارصمیمی از حسن نظر و همکاری و مساعدت فرماندار تربت جام در حوزه زندانبانی تقدیر نمود.

شایان ذکر است در حاشیه این بازدید مدیرکل زندانهای استان خراسان‌رضوی با حضور در منزل فرزند شهید والامقام عباسعلی حسینی با اهدای لوح سپاس از وی و خانواده او تقدیر بعمل آورد.

انتهای خبر/

مدیرکل زندانهای استان خراسان‌رضوی از زندان تربت جام بازدید کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha