۴۵ زندانی با همت خیّرین از زندان بابل آزاد شدند

مدیرکل زندان‌های استان مازندران در حاشیه بازدید زندان بابل از آزادی 45 زندانی با بهره مندی از ارفاقات قانونی و حمایت خیرین خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان مازندران، "علی استادی" مدیر کل زندان‌های استان در بازدید از زندان شهرستان بابل و دیدار چهره به چهره با زندانیان به بررسی مشکلات قضایی آنان پرداخت.
استادی در این بازدید بر لزوم پیگیری پرونده های قصاص نفس تاکید کرد و گفت: حل مشکلات زندانیان، کاهش جمعیت کیفری، بهره‌مندی زندانیان از ارفاقات قانونی و آزادی زندانیان جرایم غیرعمد از اهم برنامه‌هایی است که در زندان های استان مازندران به آن توجه ویژه می شود.
استادی همچنین از آزادی ۴۵زندانی و اهدای ۱۰۰ عدد کارت هدیه به ارزش پانصد میلیون ریال به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه الزهرا(س) به زندانیان زن و خانوادهای نیازمند زندانی اهدا شد.
استادی در پایان از تلاش‌های بی‌وقفه شورای حل اختلاف زندان و انجمن حمایت از زندانیان و مسئولان و کارکنان زندان‌ شهرستان بابل تقدیر کرد.
بازدید از ساختمان افسر نگهبانی جدید، بازدید از مراحل ساخت ساختمان جدید استقرار زندانیان رای باز و همچنین بازدید از آشپزخانه مرکزی، کلاس های هنری و بند مراقبت های ویژه و بهداری زندان از دیگر برنامه های مدیرکل زندان های استان مازندران بود.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha