نشست مشترک مدیران‌کل زندان‌ها و دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری آذربایجان شرقی

جوادی مدیر کل زندانهای استان به منظور افزایش اشتغال زندانیان با مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان آذربایجان شرقی، مدیر کل زندانهای استان در این دیدار ضمن تبریک انتصاب ایشان گزارشی از وضعیت اشتغال زندانیان ارائه داد وافزود :در حوزه اشتغال و حرفه آموزی اقدامات موثری در زندان ها انجام شده که لازم است این چرخه اصلاح و تربیت در بیرون از زندان نیز ادامه داشته باشد و جامعه پذیرش زندانیان را داشته باشد.

جوادی در ادامه افزود :با کمک و مشارکت دستگاههای اجرایی و مشارکت صاحبان صنایع می توان زمینه اصلاح و تربیت افراد آسیب دیده جامعه را مهیا کرد.

فلاح مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری نیز در این دیدار با قدردانی از تلاش و زحمات مدیرکل و مجموعه کارکنان زندانهای استان بر سختی و مشقت کار زندانبانی تاکید کرد و گفت: بر مسائل و مشکلات موجود در زندانها واقف هستیم و امیدواریم بتوانیم با تعامل و مشارکت دیگر دستگاهها در خصوص رفع مشکلات موجود در زندانها گام برداریم.

شایان ذکر است در این دیدار صفیلویی معاون سلامت ، اصلاح وتربیت و لطفی مدیر عامل بنیاد تعاون زندانیان استان نیز حضور داشتند.

نشست مشترک با مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری آذربایجان شرقی

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha