رسیدگی به وضعیت زندانیان از برنامه‌های مورد تأکید سازمان زندان‌ها است

مدیرکل زندانهای استان مرکزی در راستای اجرای سیاستهای سازمان زندانهای کشور و به منظور رسیدگی به وضعیت زندانیان، با حضور در اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی  استان و کانون اصلاح و تربیت، ضمن گفتگوی چهره به چهره با زندانیان، از قسمتهای مختلف نیز بازدید و روند اجرای برنامه های اصلاحی و تربیتی را بررسی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان مرکزی، علی اسلام خواه در حاشیه این بازدیدها اظهار کرد؛ یکی از اولویت های اصلی دوره تحولی در سازمان زندان ها کاهش آمار جمعیت کیفری زندانها بوده که تحقق این مهم پیگیری وضعیت زندانیان و امور آنان از طریق ایجاد تعامل با مقامات قضایی می باشد .

رسیدگی به وضعیت زندانیان  از برنامه های مورد تأکید سازمان زندانهای کشور می باشد

وی در ادامه یادآور شد؛ حضور مسئولان در زندان به منظور رسیدگی به درخواست های قانونی زندانیان موجب کاهش آلام و نگرانی و همچنین عاملی موثر بر فرآیند اصلاح پذیری مجرمان و رفع بخشی از مشکلات پیش روی خانواده آنان است.

رسیدگی به وضعیت زندانیان  از برنامه های مورد تأکید سازمان زندانهای کشور می باشد

این مقام مسئول در ادامه حضور در اماکن یاد شده گزارش محمد حسن نصیری رئیس اردوگاه و مسن آبادی رئیس کانون اصلاح و تربیت در خصوص اقدامات شاخص حوزه های مختلف را استماع و نکات لازم به منظور بهبود و ارتقاء فعالیت ها را یادآور شد.

انتهای خبر /

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha