اخلاق محوری و جدیت در کار رمز دستیابی به اهداف سازمانی است

هشتمین جلسه شورای اداری زندان‌های زنجان به ریاست مدیرکل، در سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان زنجان، در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین بنیادی بر نقش محوری ولایت فقیه در حفظ نظام و انقلاب اشاره و گفت: از اول انقلاب اسلامی، فتنه های زیادی دامنگیر این کشور بوده و در حال حاضر نیز هجمه بسیار سنگینی از دسیسه ها ازسوی معاندین نظام در حال طراحی است، که ملت ولایتمدار و شهیدپرور ایران اسلامی با بصیرت و آینده نگری قطعاً در مقابل تمام این توطئه‌ها خواهند ایستاد.

بنیادی با قدردانی از تلاش های شبانه روزی همکاران در انجام وظیفه خطیر اصلاح و تربیت مجرمین افزود: کار زندانبانی با تمام مشاغل در جامعه متفاوت بوده و سختی‌های خاص خود را دارد، که برای حفظ ارزش های این نوع خدمت به جامعه ،می بایست با دقت ،تدبیر و شفاف‌سازی امور از ایجاد هرگونه ابهام وشبهه خودداری شود.

مدیر کل زندان های زنجان خاطرنشان‌کرد: اخلاق‌مداری پیش زمینه تمام رفتارهاست و یکی از ابزارهای دستیابی به این هدف جلوگیری از رفتارهای سلیقه‌ای و شخصی در انجام امور اداری است.

توسعه برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در زندان های استان ،تلاش در جهت تحقق اولویت های ده گانه سازمان تا پایان سال وحساسیت در کلیه هزینه های اداری از مهم‌ترین نکات مورد تاکید مدیر کل زندان های زنجان در این جلسه بود .

در ادامه این جلسه اعضای حاضر به بیان نقطه نظرات، دیدگاه ها و مشکلات حوزه مسئولیتی خود پرداختند.

در پایان این جلسه با حکم و پیشنهاد مدیر کل زندان های زنجان بازدار،آقائی و حسنلو به ترتیب به سمت سرپرست معاونت اصلاح و تربیت، سرپرست واحد ارزشیابی عملکرد،بازرسی و پاسخگویی به شکایات و سرپرست مرکز نظارت الکترونیک زندان های استان منصوب شدند.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha