اعطاء مرخصی به 135 نفر و پایان حبس برای هشت زندانی در زندان گچساران

دادستان عمومی و انقلاب گچساران با حضور در زندان ضمن دیدار با زندانیان اندرزگاه های مختلف، ضمن اعطاء مرخصی ده روزه به 135 زندانی با پایان حبس هشت نفر اززندانیان واجدالشرایط موافقت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کهگیلویه وبویراحمد، حجت الاسلام ادیبان در ادامه بازدید های مستمر خود از زندان گچساران با حضور در اندرزگاهها و دیدار با زندانیان ضمن استماع مطالبات و درخواستهای زندانیان در فضایی صمیمی با تأکید بر اینکه حضور قضات در زندان و دیدار با زندانیان می تواند در گره گشایی از مشکلات قضایی آنان مؤثر باشد عنوان داشت: ما از زندانی شدن افراد راضی و خرسند نیستیم ولی بنا به شرایط و ایجاد فضایی آرام و ارتقاء امنیت در شهرافرادی زندانی میشوند که در راستای برنامه های حقوق شهروندی مجموعه قضایی با سعه صدر پاسخگوی مطالبات زندانیان می باشند.

وی اظهار داشت: زندانیانی که وجود آنان در جامعه امنیت و آسایش عموم را به مخاطره نیندازد و دارای شرایط قانونی باشند برای تحکیم بنیان خانواده و پیگیری مشکلات قضایی و خانوادگی خود با اعطاء رفاهیات حقوقی به آنان موافقت می شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران در ادامه این بازدید با بررسی پرونده های مطروحه به مناسبت ایام میلاد حضرت زهرا (س) و حلول ماه رجب المرجب با مرخصی ده روزه به 135 نفر و پایان حبس برای هشت زندانی موافقت نمود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha