بازدید حمایتی مسئولین زندان‌ها از خانواده زندانیان آسیب‌دیده زلزله خوی

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان،مسئولین زندان خوی ضمن بازدید با حضور در منازل ۵خانواده زندانی در ۴ روستای زلزله زده با آنان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی، در دومین روز وقوع زلزله در شهرستان خوی و آسیب جدی به بخش های روستایی و حاشیه شهرستان خوی مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان و مسئولین زندان از منازل ۵خانواده زندانی در ۴ روستای زلزله زده بازدید نمودند.

مسئولین زندان خوی ضمن سرکشی و بازدید از منازل مددجویان تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان که در زلزله آسیب جدی وارد شده بود با حضور در روستاهای « قاشقا بلاغ و شوربلاغ و احمد آباد و وار» از ۵ منزل خانواده زندانیان نیازمند تحت پوشش انجمن بازدید کردند.

در این بازدیدکه به همراه قاسمی نماینده ستاد اجرای امام درخوی ، معاون ودونفر از کارکنان زندان خوی ومدیرعامل و مددکار انجمن حمایت زندانیان جهت رسیدگی به وضعیت خانواده ها و همراه با اهدای بسته حمایتی به ارزش ۲۰ میلیون ریال به این خانواده ها صورت گرفت.

انتهای خبر/

بازدید حمایتی مسئولین زندان از خانواده زندانیان آسیب دیده زلزله خوی بازدید حمایتی مسئولین زندان از خانواده زندانیان آسیب دیده زلزله خوی بازدید حمایتی مسئولین زندان از خانواده زندانیان آسیب دیده زلزله خوی

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha