توسعه همکاری‌های مشترک در جهت توانمندی و اشتغال زندانیان استان قم

توانمندی زندانیان از طریق اشتغال متناسب نیاز بازار، در نشست همکاری فی مابین اداره کل زندانها و سازمان بسیج سازندگی استان قم در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قم، نشست همکاری مشترک با سازمان بسیج سازندگی قم و گروه های جهادی وابسته به این سازمان در محل سالن جلسات اداره کل زندانهای استان برگزار گردید.

در این جلسه که با حضور علی اصغر رنجبر مدیر کل زندانها و سرهنگ ایراندوست رئیس سازمان بسیج سازندگی استان برگزار شد ظرفیت های همکاری مشترک در بخش های اعطای تسهیلات کم درصد به کارآفرینان فعال در زندانها، توسعه فعالیت های جهادی در زمینه های مختلف اصلاحی و تربیتی زندانها به ویژه امور فرهنگی و تربیتی ، بهداشتی و درمانی، خدمات حمایتی به خانواده زندانیان و همچنین ارائه مشاوره های مددکاری و قضایی به زندانیان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد اقدامات ویژه ای همچون گذشته در دستور کار قرار گیرد.

همچنین در این جلسه بصورت ویژه موضوع اشتغال و توانمندی زندانیان مطرح و مقرر شد با همکاری طرفین، یک سوله کارگاهی به متراژ 500 متر مربع جهت توسعه اشتغال زندانیان زندان مرکزی قم احداث شود.

انتهای خبر/

اخبار « سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی » را در کانال پیام رسان « بله» به آدرسhttps://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha