آیین تودیع و معارفه ذیحساب اداره کل زندان‌های همدان برگزار شد

آیین تودیع و معارفه ذیحساب اداره کل زندان های استان همدان با حضور ذوالفعلی نژاد مدیرکل زندان های همدان،پیمانی مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان همدان،یاری رئیس خزانه استان و جمعی از کارکنان مالی اداره کل زندان های همدان درسالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان،مدیرکل زندان های همدان در این آیین ضمن خوش آمدگویی به حضور مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان همدان و هیات همراه به ارائه گزارشی از عملکرد مجموعه زندان های استان پرداخت.

مدیر کل زندان های همدان با اشاره به اهمیت و جایگاه ذیحسابان در دستگاه های اجرایی گفت:تعامل بین دستگاه و ذیحسابی از مسائل مهم و اصلی است ،تعاملی که تابع قوانین و مقررات می باشد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:ذیحسابان دستگاه ها در راستای تحقق اهداف دستگاه و تسلط به ضوابط قانونی و ارائه راه کارهای مناسب سبب رفع موانع احتمالی پیش روی آن دستگاه می شوند.

مدیرکل زندان های همدان در ادامه بر اهمیت وظایف ومسئولیت های ذیحساب در ادارات تاکید کرد و افزود :از جمله ویژگی های یک ذیحساب خوب ریسک پذیری ،انعطاف پذیری ،قانون مداری و تلاش برای حل مشکلات مجموعه می باشد.

وی ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات "جمشید میرازی"ذیحساب پیشین اداره کل زندان های استان همدان برای "حسین قدکچی" ذیحساب جدید اداره کل زندان های همدان آرزوی موفقیت کرد و افزود :امیدواریم ایشان نیز با رعایت دقیق قوانین و مقررات بتوانند اداره کل را در مسیر ارتقاء و پیشرفت سازمانی یاری نمایند و از همه همکاران انتظار داریم که با ایشان همکاری لازم را داشته باشند.

مدیرکل زندان های همدان در ادامه خواستار ارتقاء اعتبارات استانی از سوی مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان همدان برای مجموعه اداره کل زندان های استان همدان شد.

در پایان جلسه"حسین قدکچی "به عنوان ذیحساب جدید اداره کل زندان های استان همدان معرفی شد و از زحمات "جمشید میرازی" با اهدای لوح تقدیر و هدیه تقدیر به عمل آمد.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha