دادستان دادسرای عمومی و انقلاب همدان از اردوگاه کاردرمانی و حرفه‌آموزی بازدید کرد

خانجانی دادستان عمومی وانقلاب همدان درمعیت مدیرکل زندان های همدان با حضور در اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی همدان از بخش های مختلف این مجموعه بازدیدکرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان،خانجانی دادستان همدان در معیت ذوالفعلی نژاد مدیرکل زندان های همدان درراستای رسیدگی به مسائل قضایی زندانیان و تسهیل در انجام امور پرونده ای و همچنین سیاست کاهش جمعیت کیفری در اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی همدان حضور یافت .

در این بازدید که مصطفوی معاون دادستان دادسرای عمومی و انقلاب همدان ،افشار و عظیمی دادیاران ناظر بر زندان ،دادستان را همراهی می کردند،ضمن حضوردر بخش های مختلف اردوگاه کاردرمانی شامل بند داخله،کارگاه های خیاطی ،فرشبافی،معرق ،صنایع دستی و کلاس NA ، ازنزدیک با زندانیان به صورت چهره به چهره دیدار کردند و در جریان فعالیت های آنان در حوزه های مختلف از جمله اشتغال ،حرفه آموزی و مشکلات قضایی زندانیان قرار گرفتند و در راستای حل مشکلات رهنمودهای لازم را ارائه کردند.

در ادامه خانجانی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب همدان و هیئت همراه در معیت مدیر کل زندان های استان همدان از پروژه های در دست ساخت این مرکز و همچنین اماکن بازسازی شده از جمله سالن ملاقات زندانیان نیز بازدید کرد.

در این بازدید دادستان دادسرای عمومی و انقلاب همدان ضمن اظهار خرسندی از مجموعه فعالیت های انجام شده در اردوگاه کاردرمانی از اهتمام و جدیت انجام امور قضایی، رفاهی ،معیشتی ،آموزش و اشتغال زندانیان ،از زحمات مدیر کل زندان های استان همدان ،رئیس و کارکنان اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی همدان قدردانی کرد.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha