در برنامه‌های آموزشی، رویکردهای مبانی مهارت‌های اساسی زندگی رعایت شود

اسحاق ابراهیمی با حضور در کانون اصلاح و تربیت شیراز به مدت دو ساعت از بخش‌های مختلف این مرکز اصلاحی و تربیتی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان فارس، در این بازدید که با همراهی رؤسای ادارات حفاظت، بازرسی اداره کل زندانهای و حضور مدیر کانون اصلاح و تربیت انجام شد، وی از پروژه‌های عمرانی جاری در این موسسه سرکشی و توصیه های لازم را به منظور شتاب بخشی به روند اجرای پروژه ها ابلاغ کرد.

همچنین در دیدار صمیمی با مهرجویان کانون اصلاح و تربیت، وضعیت نگهداری، غنی سازی اوقات فراغت ، آموزش های تربیتی و مهارتی را به صورت میدانی بررسی کرد.
مدیرکل زندان های فارس در ادامه بازدید از این مرکز، بر ضرورت روح افزایی و مفرح سازی و آراستگی اماکن و رعایت هارمونی های روانشناسی و رفتار درمانی متناسب با گروه جوان و نوجوان که در این مرکز نگهداری می شوند، تاکید کرد و گفت: در تمام فعالیت ها باید رویکردهای روانشناسی، کارشناسی و علم رفتار با انسان که موجب جذب مهرجویان به فعالیت های آموزشی و تربیتی می گردد رعایت شود.
اسحاق ابراهیمی همچنین در دیدار با مهرجویان بر ضرورت غنی سازی اوقات فراغت آنان پس از ساعات اداری و ایام تعطیل با نظارت لازم تاکید کرد و گفت: در برنامه های آموزشی می بایست رویکردهای مبانی مهارت های اساسی زندگی رعایت شود.
گفتنی است در این بازدید، علی محمد رحیمی مدیر کانون اصلاح و تربیت شیراز توضیحات و گزارشی را پیرامون اقدامات عمرانی، زیربنایی، فرهنگی، آموزشی و... جاری در کانون ارائه کرد.
انتهای خبر/
اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha