حرفه‌آموزی در زندان‌ها اشتغال پایدار زندانیان را به دنبال دارد

مدیرکل زندان‌های کردستان بر کسب مهارت و حرفه آموزی زندانیان استان تاکید کرد و گفت: حرفه آموزی و کسب مهارت های شغلی به عنوان اصلی ترین اولویت این اداره کل، علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار موجب بازگشت سعادتمندانه زندانی به جامعه می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان کردستان، مجتبی محمدی مدیرکل زندان‌های استان در دیدار با رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان برموضوع کمک به زندانیان به عنوان اقشار آسیب پذیر جامعه تاکید کرد و گفت: این موضوع علاوه بر وظیفه سازمانی، یک تکلیف اخلاقی و دینی محسوب می شود.

حرفه آموزی در زندانها، اشتغال پایدار زندانیان را به دنبال دارد
محمدی در ادامه گفت: زمین های ۷۵ هکتاری واقع در روستای سرخه دزج از توابع شهرستان سنندج که از سوی اداره کل منابع طبیعی استان جهت ایجاد اشتغال زندانیان در اختیار بنیاد تعاون زندانیان استان قرار دارد، باید با هدف توسعه بیشتر و ایجاد اشتغال پایدار برای این جامعه هدف زندانهای استان، احیا و مورد استفاده قرار گیرد.
وی بر انعقاد تفاهم نامه همکاری بین این اداره کل با سازمان های ذیربط همچون سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل منابع طبیعی وبهزیستی استان در انجام فعالیت های اشتغال زائی، تحقیقاتی و پژوهشی تاکید کرد و گفت: انجام تحقیقات و فعالیت های پیشگیرانه می تواند یکی از راهبردی ترین مولفه ها در حوزه کنترل جرائم اجتماعی در جامعه بشمار آید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha