بزرگداشت روز مادر در میان مددجویان و کارکنان زن زندان‌های کردستان

به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) مددجویان و کارکنان زن زندان‌های کردستان مراسم بزرگداشت روز مادر را با حضور مدیرکل، معاون سلامت، اصلاح و تربیت قاضی ناظر بر زندان‌های سنندج، مدیرعامل انجمن‌های حمایت زندانیان سنندج و مریوان و سرپرست بنیاد تعاون زندانیان استان برگزار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های کردستان، محمدی مدیرکل زندان‌های استان در ابتدای این مراسم، ضمن عرض خیرمقدم و تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا(س)، روز زن و مقام مادر، گفت: در فرهنگ اسلامی نگاه به زن یک نوع نگاه برجسته و ممتاز است. برخلاف فرهنگ مردود غربی، اینجا انسان‌ها را بر اساس جنسیت خطاب قرار نمی‌دهد، بلکه ملاک تقوی است.

بزرگداشت روز مادر در میان مددجویان و کارکنان زن زندان‌های کردستان

محمدی، افزود: در طول تاریخ و آموزه‌های عالی اسلام، نگاه ارزشمند به جایگاه زن وجود دارد. در سالهای اخیر تحت تأثیر تهاجم فرهنگی که نگاه مناسبی به زن ندارد، زن در چنین جامعه‌ای جایگاه خود را ازدست‌داده است اما در فرهنگ ایرانی اسلامی، جایگاه زن و موقعیتش ممتاز است.در ادامه این مراسم گروه دف‌نوازی و مدیحه‌سرائی سنندج، اشعاری در مدح مقام حضرت زهرا (س) و گرامیداشت روز مادر سرودند.

در ادامه این مراسم مددجو، س ق مقاله ای در خصوص مقام زن و موقعیت امروز این نیم جامعه ایراد کرد و گفت: مکتب حضرت زهرا(س) دانشگاه جاودانه انسانیت و مفهوم واقعی کرامت است.

بزرگداشت روز مادر در میان مددجویان و کارکنان زن زندان‌های کردستان

در پایان، مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان سنندج با کمک خیرین استان به تعداد ۵۴ نفر از مادران حاضر در این مراسم با اهداء لوح و کارت هدیه ۱ میلیون تومانی تقدیر به عمل آمد.

اتتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha