رفع مشکلات خانواده زندانیان در امنیت زندان موثر است

مدیرکل زندان‌های زنجان با سفر به روستای بولاماجی پیگیر مشکلات یک خانواده زندانی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان زنجان، در راستای اجرای اولویت هفتم سازمان زندان ها در سال جاری ورسیدگی به مشکلات و نیازهای ضروری خانواده زندانیان، این هفته نیز حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان های زنجان با همراهی مسئول بازرسی، مسئول مرکز خدمات اجتماعی و مددکار این مرکز در منزل یک خانواده زندانی اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی در روستای بولاماجی از توابع شهرستان زنجان حاضر شد.

مدیرکل زندان های زنجان در این بازدید با بررسی وضعیت قضائی زندانی، راههای موثر در استفاده از این ارفاقات قانونی را بررسی و با توجه به مشکلات همسر و فرزند این زندانی در خصوص اعطای امتیاز اشتغال به کار این زندانی قول مساعد دادند.

در حاشیه این بازدید مدیر کل زندان های زنجان با اشاره به اهداف سازمان زندان ها در حمایت از خانواده زندانیان بیان کرد: در کنار وظایف سازمانی و قانونی همه ما به عنوان یک وظیفه اخلاقی و انسانی ملزم به کمک و مساعدت به این خانواده ها هستیم.

بنیادی خاطرنشان کرد:قطعاً رسیدگی به خانواده زندانی موجبات آرامش زندانی را در طول تحمل حبس به همراه داشته و در کنار آن از بسیاری آسیب های اجتماعی ناشی از نبود سرپرست خانواده جلوگیری می کند.

در پایان این بازیدکمک‌های نقدی و برخی کالاهای اساسی به این خانواده اهداءگردید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha