رقابت ۸۰ نفر در مسابقات قرآن کارکنان و سربازان زندان‌های یزد

مدیرکل زندان‌های استان یزد با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن کریم کارکنان و سربازان وظیفه شاغل در این نهاد از رقابت ۸۰ نفر در مرحله استانی این مسابقات خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره‌ کل زندان‌های استان یزد،

رضا مقبلی، مدیرکل زندان‌های استان یزد، در حاشیه برگزاری مسابقات قرآن کریم کارکنان و سربازان وظیفه شاغل در این نهاد گفت: این مسابقات با هدف اشاعه فرهنگ قرآنی و انس بیشتر مخاطبان با این معجزه آسمانی در بین کارکنان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ۲۱۰ نفر از همکاران اعم از بانوان و آقایان و سربازان وظیفه در مرحله شهرستانی این مسابقات شرکت کردند که از این تعداد ۸۰ نفر به مرحله استانی راه یاقتند.

مقبلی افزود: این دوره از مسابقات در ۱۵ رشته تحقیقی، تفسیر، حفظ یک تا ۳۰ جزء، حفظ موضوعی، حفظ سوره‌های منتخب، نهج‌البلاغه، اذان و دعاخوانی برگزار و برترین‌ها به مسابقات کشوری راه می‌یابند.

مدیرکل زندان‌های استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر عمل به قرآن در کنار روخوانی و روان‌خوانی، تجوید، تفسیر و حفظ گفت: مهمترین رکن انس با قرآن کریم، عمل به این کتاب الهی است تا انسان بتواند به سعادت و قرب الهی نزدیک شود.

وی از زندانیان و کارکنان خواست تا در کنار حفظ، قرائت و درک مفاهیم قرآن کریم، ضمن فراگیری اخلاق قرآنی در راستای عمل به فرامین قرآنی بکوشند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha