زندان جدید گرمی با پیشرفت ۹۸درصدی در آینده نزدیک افتتاح می‌شود

مدیرکل‌زندان‌های استان اردبیل در سفر به شهرستان گرمی در نشست تعاملی با مسوولین اجرایی و مقامات قضایی این شهرستان خواستار تعامل بیشتر مسوولین ذیربط استانی و شهرستانی برای اتمام پروژه زندان جدید گرمی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان اردبیل، در این دیدار که نماینده مردم مغان در مجلس شورای اسلامی، رییس دادگستری، دادستان و فرماندار گرمی حضور داشتند، امجدی، مدیرکل زندان‌های استان، با اشاره به قانون انتقال زندان‌ها به خارج از بافت شهری گفت: زندان در حال ساخت شهرستان گرمی با پیشرفت بالای ۹۸درصدی در اولویت طرح‌های قابل افتتاح قرار گرفته و سعی ما بر این است که در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسد.

امجدی، در ادامه با اشاره به آسیب‌های استقرار زندان در بافت شهری و لزوم استانداردسازی فضای نگهداری زندانیان اظهار امیدواری کرد که با هم‌افزایی و تعامل مسوولین اجرایی و قضایی شهرستانی و استانی فرآیند تکمیل این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام گیرد.

ولی اسماعیلی، نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی، نیزضمن قدردانی از خدمات و اقدامات ارزشمند اصلاحی و تربیتی در زندان‌های استان گفت: رویکرد آموزشی و بازسازی شخصیت زندانیان برای ایفای نقش مثبت در جامعه از طریق ارتقای آموزش‌های فرهنگی و همچنین ایجاد اشتغال برای زندانیان در مراکز تامینی استان کاملا مشهود بوده و مایه دلگرمی است.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی همچنین در خصوص تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه زندان جدید گرمی و استفاده از تمام ظرفیت‌های قانونی برای تحقق سریع این امر قول مساعد داد.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha