هفتمین جلسه هیأت مدیره انجمن حمایت زندانیان شیراز به ریاست استاندار فارس برگزار شد

این جلسه با حضور استاندار، مدیرکل زندان ها، دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس، فرماندار شیراز ، مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شیراز و ۱۵ مدیر دستگاه اجرایی استان با هدف رسیدگی به مشکلات زندان ها و خانواده زندانیان در محل استانداری فارس تشکیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان فارس، استاندار فارس در این جلسه بر سرعت بخشی در تکمیل پروژه های اقتصادی در راستای حمایت از زندانیان و خانواده آنان در شیراز با هدف ارائه خدمات مطلوب و اشتغال پایدار برای زندانیان نیازمند تأکید کرد.

محمد هادی ایمانیه همچنین اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری فارس و شهرداری شیراز را مکلف کرد که دو غرفه برای عرضه تولیدات دستی زندانیان در ارگ کریم خان، سعدیه، حافظیه و تخت جمشید در اختیار اداره کل زندان ها قرار دهد.

در ابتدای جلسه سید مصطفی بحرینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و اسحاق ابراهیمی مدیرکل زندان های فارس گزارشی از وضعیت انجمن حمایت زندانیان و اداره کل زندان ها ارائه کردند.

هفتمین جلسه هیأت مدیره انجمن حمایت زندانیان شیراز به ریاست استاندار فارس برگزار شد

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha