مراسم بزرگداشت روز زن و تقدیر از بانوان شاغل زندان‌های استان قزوین برگزار شد

به مناسبت میلاد باسعادت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا(س)، مراسم بزرگداشت روز زن و مادر و تقدیر از بانوان شاغل زندانهای استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قزوین؛ مراسم تجلیل از بانوان شاغل با حضور مدیرکل، مدیر زندان و فرمانده یگان حفاظت برگزار شد.

مدیرکل زندانهای استان در این مراسم ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت مقام زن و مادر اظهار داشت: یکی ازمهمترین دستاوردها پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ایجاد تحولات ارزشمند در حوزه بانوان است و زمینه را برای فعالیت در بخش‌های مختلف اجتماعی مهیا نموده است؛ تا زنان بتوانند با حفظ کرامت خود، نقش موثری در رشد و پیشرفت جامعه داشته باشند.

بهرامی بیان داشت: خداوند بزرگترین مقام را به حضرت زهرا(س) عنایت کرده است. مقامی که به هیچ کسی جز پیامبراکرم(ص) و حضرت علی(ع) داده نشده است. از اینرو این بانوی بزرگ، الگویی تمام عیار در تمام عرصه‌ها برای زنان و مردان جامعه در همه اعصار می باشد.

این مقام مسؤل اذعان داشت: بزرگترین و نقش‌آفرین ترین افراد جامعه زنان هستند. شهداء تربیت شده دامن پر مهر مادران بودند. لیکن اگر دامن پاک و پرمهر مادران نباشد؛ جامعه سامان نمی‌گیرد. شما مسؤلیت سنگینی در خانه و محل کار خود دارید و امیدوارم با ایمان و تقوای الهی، بار مسؤلیتی که بر دوش دارید، سربلند وپیروز باشید.

مدیرکل زندانهای استان در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر وکارت هدیه، از زحمات بانوان شاغل زندانهای استان تشکر و قدردانی نمود.

انتهای خبر/

مراسم بزرگداشت روز زن و تقدیر از بانوان شاغل زندانهای استان قزوین برگزارشد

مراسم بزرگداشت روز زن و تقدیر از بانوان شاغل زندانهای استان قزوین برگزارشد

مراسم بزرگداشت روز زن و تقدیر از بانوان شاغل زندانهای استان قزوین برگزارشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha