جلوه‌های ایثار مددکار زندان ارومیه با کسب رضایت از شکات در پویش «به عشق حضرت زهرا(س) می‌بخشم»

مددکار اجتماعی زندان ارومیه با حضور در منزل، محل کار و کسب ، کوچه و خیابان یک روز مانده به پایان طرح پویش به عشق «حضرت زهرا(س) می بخشم» جلوه های ایثار و نوعدوستی را ثبت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی، عبدالحسین محمودپور با پیگیری پرونده زندانی که نیازمندی که ۸ سال در حبس بود مقدمات اخذ رضایت از نه نفر از شکات وی را دریک روز فراهم نمود.

وی با مراجعه به محل کسب و کار، منزل یا قرار ملاقات در خیابان و کوچه در روز پایانی پویش « به عشق حضرت زهرا(س) می بخشم» بدون پرداخت مبلغ ریالی به شکات رضایت آنان را جلب نمود.

براساس مستندات اعلام رضایت شکات زندانی ر.ع مبلغ کل ردمال بیش از ۳میلیارد ریال براساس نظر کارشناسی بود که با همت مددکار اجتماعی و نوعدوستی شکات خیّر ارومیه ای در یک روز نذر نام بلند حضرت زهرا(س)بخشیده شد و رضایت نامه ها در آخرین ساعت اداری تکمیل گردید.

انتهای خبر/

جلوه‌های ایثار مددکار زندان ارومیه باثبت ۹رضایت از شکات در روز پایانی پویش به «عشق حضرت زهرا(س) می بخشم» جلوه‌های ایثار مددکار زندان ارومیه باثبت ۹رضایت از شکات در روز پایانی پویش به «عشق حضرت زهرا(س) می بخشم» جلوه‌های ایثار مددکار زندان ارومیه باثبت ۹رضایت از شکات در روز پایانی پویش به «عشق حضرت زهرا(س) می بخشم» جلوه‌های ایثار مددکار زندان ارومیه باثبت ۹رضایت از شکات در روز پایانی پویش به «عشق حضرت زهرا(س) می بخشم» جلوه‌های ایثار مددکار زندان ارومیه باثبت ۹رضایت از شکات در روز پایانی پویش به «عشق حضرت زهرا(س) می بخشم»

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha