۴۰ روحانی جهادی آماده همکاری تبلیغی در زندان‌های آذربایجان‌غربی هستند
جلسه ظهر روز ۲۸ دی ماه مدیرکل، معاونت سلامت و رئیس اداره فرهنگی و تربیتی با مسئولین حوزه علمیه آذربایجان غربی

در راستای تفاهم نامه همکاری سازمان زندان‌ها و حوزه های علمیه سراسر کشور ۴۰ نفر مبلّغ جهادی حوزه علمیه استان آذربایجان غربی برای فعالیت های تبینی و تبلیغی اعلام همکاری نموده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های آذربایجان غربی ، ظهر روز ۲۸ دی ماه جلسه تعاملی مسئولین اداره کل زندانها و حوزه علمیه استان برگزار شد .

این جلسه در راستای تفاهم نامه همکاری های همه جانبه فرهنگی ، تبلیغی و رسانه ای سازمان زندانها و حوزه های علمیه سراسر کشور می باشد که در این دیدار بر موضوعات مهم آموزشی ، اعزام مبلّغ جهادی ، فعالیت های تبیینی و رسانه ای تاکید شد.

جلسه با حضور مرادفتحی مدیرکل و معاونت سلامت، اصلاح و تربیت و رئیس اداره فرهنگی زندان های استان برگزار شد ، معاونین تبلیغ و اجتماعی ، سیاسی حوزه علمیه آذربایجان غربی پیرامون چگونگی همکاری قانونی در چهارچوب رسالت اجتماعی هر دو نهاد در تربیت اصلاح نفوس به خطا رفته با ظرافت ها و متد تبلیغی اسلامی بحث و گفتگو نمودند.

حجت الاسلام خالقی معاونت اجتماعی و سیاسی حوزه علمیه استان آذربایجان غربی با اشاره به فراخوان همکاری از میان طلاب و روحانیون جهادی در سطح حوزه های علمیه استان گفت : تا به امروز ۴۰ روحانی جهادی برای همکاری در بخش های آموزشی و عقیدتی زندانها به جهت انجام رسالت جهاد تبیین ثبت نام و اعلام آمادگی برای همکاری کرده اند

وی گفت با همکاری دو طرف و استقرار روحانیون علاقه مند جهادی در این امر مهم سطح همکاری های بعدی برای توسعه فعالیت های فرهنگی از میان نیروهای مستعد روحانی ادامه خواهد داشت .

جلسه با ارئه نکته نظرات معاونین و مسئولین زندانها و حوزه علمیه استان ادامه یافت و مراد فتحی مدیرکل زندان های آذربایجان غربی با ابراز امیدواری افزود این سطح همکاری ها بارقه امید در دل زندانیان برای بازگشت سعادتمندانه به زندگی اجتماعی و قوت قلب برای مسئولین در امر خظیر زندانبانی اسلامی خواهد بود .

انتهای خبر/

۴۰نفر روحانی جهادی آماده همکاری تبلیغی در زندان‌های آذربایجان‌غربی هستند ۴۰نفر روحانی جهادی آماده همکاری تبلیغی در زندان‌های آذربایجان‌غربی هستند ۴۰نفر روحانی جهادی آماده همکاری تبلیغی در زندان‌های آذربایجان‌غربی هستند

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha