کمک بیش از 40 میلیارد تومانی خیرین به خانواده‌های زندانیان نیازمند سمنان

ضیایی‌فرد معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان‌ها، در آیین آزادسازی زندانیان استان سمنان گفت: کمک بیش از 40 میلیارد تومانی به خانواده زندانیان نیازمند در استان سمنان، نشان از مردمی بودن این استان و کمک ویژه خیرین در این منطقه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان سمنان، آیین آزاد سازی زندانیان استان سمنان با حضور معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندانها در سالن همایش دادگستری استان سمنان برگزار شد.

ضیایی فرد معاون سلامت، اصلاح و تربیت در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگاران گفت: در سالروز شهادت سردار سلیمانی و همچنین به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) ریاست دستگاه قضایی کشور دستوری به مقامات قضایی دادند که تمام پرونده ها پالایش و کسانی که می توانند از ارفاقات قانونی برخوردار شوند اقدامات لازم برای آنان اعمال گردد.

ضیایی فرد با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی و ولادت حضرت زهرا(س) برکات زیادی داشت که در این ایام شامل حال زندانیان شد، افزود: با پیگیری های مقامات قضایی در استان ها افراد زیادی از این عفو عمومی برخوردار شدند.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندانهای کشور با اشاره به اینکه امروز نیز در استان سمنان به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و آیین آزاد سازی زندانیان درحال برگزاری است، تصریح کرد: در سراسر کشور ما شاهد آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد بوده و این روند ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این جلسات به نوعی تقدیر است از مردم و کسانی است که در راه آزادی قدم برداشته اند، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط سخت کنونی، مردم ایران با تمام مشکلاتی که دارند در راه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد قدم های زیادی را برداشته و یاری رسان دستگاه قضایی هستند.

ضیایی فرد با اشاره به اینکه در استان سمنان از ابتدا سال تاکنون بیش از 40 میلیارد تومان کمک به خانواده زندانیان نیازمند شده است، عنوان کرد: این اقدام نشان از مردم دوستی این استان و کمک رسانی به یکدیگر توسط مردم این استان دارد.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندانها با اعلام اینکه در کل کشور 8 هزار زندانی جرائم غیرعمد در زندانها حضور دارند، بیان کرد: این زندانیان صرفا جرائم غیر عمد در کشور هستند و نیازمند به کمک مردم و خیرین استان های مختلف هستند.

وی با اشاره به اینکه یکی از وظایف ما در حوزه اصلاح و تربیت زندانی این است در حین تحمل حبس زندانی اصلاح شود، تشریح کرد: در این راستا با توجه به تاکید رئیس سازمان زندانهای کشور ما در حوزه اشتغال تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم با ایجاد اشتغال مناسب برای زندانیان آنهارا از کار گذشته خود اصلاح نموده و به آغوش خانواده بازگردانیم.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha