معاون سلامت اداره‌کل و روسای جدید زندان­‌های استان البرز معرفی شدند

طی ۳ مراسم جداگانه معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل و روسای جدید زندان کرج و فردیس با حضور مدیرکل و مسئولان زندان‌های استان البرز معرفی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان البرز، علی کشاورزیان به عنوان مدیر زندان کرج و سید جواد تهامی به عنوان رئیس زندان فردیس معرفی شدند.

ایرج فتاحی که پیش از این در سمت مدیر زندان کرج مشغول به کار بود نیز به عنوان معاون سلامت ، اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های استان البرز منصوب شد.

علی چهارمحالی مدیر کل زندان های استان البرز در این مراسم گفت: استان البرز به خاطر موقعیت استراتژیکی و تعدد اقوام استان خاصی است و این موضوع سختی کار در زندان به ویژه در سمت مدیر زندان را دو چندان می‌کند.

چهارمحالی در خصوص ایرج فتاحی مدیر سابق زندان کرج اظهار داشت: آقای فتاحی جوانی خود را صرف خدمت در زندان کرد و در طول ۱۱ ماهی که در این استان حضور دارم شاهد تلاش‌ها و زحمات ایشان به خصوص در زمینه اخذ رضایت از اولیای دم و بخشش محکومین قصاص بودم. آقای معتقد رئیس زندان فردیس نیز در طول خدمت در زندان فردیس با حسن خلق و درایت خدمات ارزشمندی را ارایه دادند که جا دارد از همه زحمات این دو بزرگوار تشکر کنم.

مدیر کل زندان‌های استان البرز تعامل و همدلی را رمز موفقیت در کارها برشمرد و افزود: هدف من این بود تا از ظرفیت‌های خود این استان برای پیشرفت در امور استفاده کنم، به همین خاطر با مشورت‌های بسیار تصمیم گرفتم تا آقای علی کشاورزیان که دارای سابقه مدیریتی خوب و تجربیات ارزنده در حوزه زندانبانی است را به عنوان مدیر جدید زندان کرج معرفی کنم. سید جواد تهامی نیز از جوانان با انگیزه، سخت کوش و با تدبیر این مجموعه بوده که امیدوارم در سنگر جدید مانند همیشه موفق و پیروز باشد.

علی چهارمحالی توصیه آیت الله فاضل لنکرانی در خصوص خدمت به مردم را بیان و از روسای جدید خواست تا ضمن اکرام کارکنان مراقبت ویژه از سربازان به عمل آوردند و افزود: سربازان در این مجموعه امانت هستند و این جوانان آینده سازان این مملکتند که رفتار ما با آنان آینده‌شان را رقم می‌زند، پس لازم است تا امانت‌دار خوبی باشیم.

مدیر کل زندان‌های استان البرز در پایان خواستار همکاری و همدلی کارکنان زندان‌ها با روسای جدید شد و بر اجرای قوانین، آیین نامه سازمان زندان‌ها و اولویت‌های ابلاغی دهگانه تاکید کرد.

انتهای خبر/

معاون سلامت اداره کل و روسای جدید زندان­‌ها  استان البرز معرفی شدندمعاون سلامت اداره کل و روسای جدید زندان­‌ها  استان البرز معرفی شدندمعاون سلامت اداره کل و روسای جدید زندان­‌ها  استان البرز معرفی شدندمعاون سلامت اداره کل و روسای جدید زندان­‌ها  استان البرز معرفی شدندمعاون سلامت اداره کل و روسای جدید زندان­‌ها  استان البرز معرفی شدندمعاون سلامت اداره کل و روسای جدید زندان­‌ها  استان البرز معرفی شدندمعاون سلامت اداره کل و روسای جدید زندان­‌ها  استان البرز معرفی شدندمعاون سلامت اداره کل و روسای جدید زندان­‌ها  استان البرز معرفی شدندمعاون سلامت اداره کل و روسای جدید زندان­‌ها  استان البرز معرفی شدند

معاون سلامت اداره کل و روسای جدید زندان­‌ها  استان البرز معرفی شدند

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha