الزام بر همکاری همه دستگاه‌ها جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی

در راستای استفاده از ظرفیت‌های شورای فرهنگی و استفاده از پتانسیل‌ها و برنامه‌های فرهنگی شهرستان، جلسه شورای فرهنگ عمومی با حضور اعضای شورا در محل دادگستری بافت، برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، این شورا با حضور حجت‌الاسلام محمدزاده امام جمعه شهرستان بافت، آراسته فرماندار، علیدادی سلیمانی رئیس دادگستری شهرستان، مهدی‌آبادی رئیس زندان، اصحاب رسانه، دیگر اعضای شورای فرهنگ عمومی و متولیان فرهنگی شهرستان برگزار شد.

مهدی‌آبادی رئیس زندان بافت، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی انجام شده در زندان، از همه مسئولین و متولیان فرهنگی شهرستان خواست نگاه ویژه‌ای به مباحث فرهنگی زندان داشته باشند و زندانیان را عضوی از اجتماع دانسته تا خدمات فرهنگی و اجتماعی بیشتری در دسترس آنان قرار گیرد.

حجت‌الاسلام محمدزاده امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بافت، ضمن تقدیر از خدمات اصلاحی و تربیتی انجام شده در زندان، خطاب به همه دستگاه‌ها و اعضای شورای فرهنگ عمومی، گفت: در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی نظیر طلاق و اعتیاد همکاری نمایند تا از ورودی پرونده‌ها به دادگستری کاسته و جمعیت کیفری کاهش یابد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha