رئیس اداره آموزش و پرورش دشتی از زندان شهرستان بازدید کرد

به منظور بازدید از زندان دشتی و دیدار با مسئولین و کارکنان زندان، دکتر شریف نژاد رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان وارد زندان دشتی شد و مورد استقبال فقیه رئیس زندان و سایر مسئولین قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان بوشهر،در ابتدای این بازدید شریف نژاد رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان طی نشستی با فقیه رئیس و هلالیان مدیرداخله زندان ، مسائل و مشکلات زندانیان بی سواد و همچنین کمبودهای آموزشی آنها در مقاطع مختلف تحصیلی را تشریح کرد.

در ابتدای این نشست ابراهیم فقیه رئیس زندان دشتی گوشه ای از اقدامات آموزشی و برگزاری دوره های مختلف و همچنین دوره های نهضت سواد آموزی را در این مجموعه مطرح و خواستار توجه بیشتر اداره آموزش و پرورش شهرستان به این مجموعه شد.

در ادامه دکتر شریف نژاد رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کسب علم و دانش در زندانها را از مصادیق بارز رعایت حقوق شهروندی دانست و افزود : ممکن است تعدادی از افراد به عناوین مجرمانه مختلفی وارد زندانها شوند و مجبور باشند مدت زمان طولانی از عمر و وقت مفید خود را در زندانها سپری کنند ولی آیا این افراد حق ندارند که درس و تحصیلات خود را در طول این مدت ادامه دهند و از زندگی و حق تحصیل خود که از مصادیق حقوق شهروندی است عقب نیفتند.وی در پایان قول مساعد دادند در جهت رفع کمبودهای آموزشی تمام توان خود را بکار گیرند.

بازدید رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان از زندان دشتی

بازدید رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان از زندان دشتی

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha