برگزاری آزمون فنی و حرفه‌ای در بین پرسنل وظیفه زندان دشتی

به منظور صدور گواهینامه رسمی جهت پرسنل وظیفه زندان دشتی ، آزمون پایانی دوره های فنی و حرفه ای در رشته لوله کشی لوله های پلیمری و جوشکاری دستی با فرایند smaw در این مجموعه با حضور مربیان این اداره برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان بوشهر، در حاشیه برگزاری این آزمون، فقیه رئیس زندان دشتی با قدردانی از مدیریت مجموعه فنی و حرفه ای شهرستان و همکاری تنگاتنگ با این زندان در جهت برگزاری دوره های مختلف آموزشی جهت مددجویان و پرسنل وظیفه گفت: بحمداله با تعامل خوبی که بین این دو اداره برقرار می باشد توانستیم در سال جاری تعداد زیادی از مددجویان و پرسنل وظیفه را در رشته های مختلف فنی و حرفه ای تحت آموزش قرار داده و برای آنها گواهینامه رسمی صادر نماییم که این مهم تاثیر یسزایی در اشتغال زایی این افراد در خارج از مجموعه زندان خواهد داشت.

شایان ذکر است که این دو آزمون با شرکت ۲۵ نفر از پرسنل وظیفه و با حضور سمندری مسئول آموزش اداره فنی و حرفه ای شهرستان دشتی برگزار گردید.

برگزاری آزمون فنی و حرفه ای در بین پرسنل وظیفه زندان دشتی

انتهای خبر/

اخبار « سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی » را در کانال پیام رسان « بله» به آدرسhttps://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha